Ger man bara upp?

Nä hörni. Satt igår och tänkte att jag måste börja skriva lite fler positiva saker som händer i mitt liv. Och ni vet att när jag inte skriver så mycket, så brukar jag må rätt bra. Och jag har mått rätt bra i helgen. Jobbade i fredags kväll, var ute och handlade och fixade hemma i lördags för att sen åka till mamma och pappa, och igår så hade jag ett fotojobb. Så det har liksom rullat på. Idag skulle jag träffa en vän och kollega och jag planerade på att åka ut och handla lite först och sen träffa henne hos mig, men jag fick så ont i magen. Gick på toaletten igen, men tyckte inte det hjälpte jättemycket. Lite bättre men det håller på och hugger i magen. På olika ställen. Och det strålar ut i ryggen. Så jag ställde in... Känner mig så dum! För det blir ju typ alltid bra! 1/10 av gångerna är det något. 9/10 är det ångest. Hatar att ställa in för att jag är osäker och rädd. Vad hade ni gjort i min sits?

Min plan nu är i alla fall att ta det lugnt tills det känns bättre och sen åka iväg och handla det jag ville. Orkar inte sitta här och ha ont mer... Ska jag ändra om hela kosten och äta bättre? Vad ska jag göra? Hur gör man, vart börjar man? Har ingen ork kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0