Ont i magen och hypnos

Hejsan.

Jag testade självhypnos idag. Provat tidigare med, men denna gång blev en obehaglig upplevelse. Allt började snurra och jag fick avbryta. Ska prova igen tänkte jag någon dag snart.

Fick ont i magen idag. Längst ner i tarmarna. Och det har hållit i sig hela dagen utan att gå över. Har ändå jobbat och ätit normalt, så jag är väldigt stolt över mig själv. Jag har inte fått panikångest eller ens lite ångest över huvud taget. Men såklart har jag känt oro. Jag har liksom inte varit dålig i magen eller något sånt, utan har bara haft ont långt ner hela dagen.

Är ju såklart glad över att jag inte mår dåligt! Men ni vet ju hur det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0