Varför jag? Varför nu?

Min mage är konstig idag. Jag hade ju så ont i morse. Gick på toa, det var inget konstigt, och smärtan släppte lite. Somnade om igen. När jag vaknade gick jag på toa igen två gånger och det var lösare. Inte jätte, men ovanligt för att vara jag. Sen när jag hade ätit frukost så blev jag så glad, för jag åt ordentligt och behövde inte gå igen. Efter några timmar vilade jag en stund. De ringde och väckte mig från jobbet och undrade om jag kunde hoppa in ikväll fyra timmar från 21.00. Tanken är att jag ska åka och bowla vid 18, och bara der gör mig livrädd. Tänk om magen fortsätter att dumma sig? Efter samtalet så fick jag ont igen och det började bubbla. Gick på toa. Gick väldigt lite men fick kämpa så att säga. Så det verkar inte vara akut direkt. Men nu har jag ont. Detta är så hopplöst. Vad ska jag göra? Varför fick jag problem igen? Typ såhär var det sist när vi precis hade flyttat in. Fast det var värre då. Men ändå. Varför händer detta? 😔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0