Bajsa med öppen dörr?

Hej.

Idag hämtade de våra dörrar och luckor för att lacka om dem. Det kommer att ta en till två veckor. Jag hade en jättebra dag verkligen. Gick bra på jobbet, hade energi, mådde bra, handlade efter, lagade mat. Allt har rullat på! Sen såg jag något på tv som triggade igång mig och jag fick ont i magen, blev orolig och började må illa. Började tänka på att kycklingen kanske gjorde mig dålig. Har dragit ut på toalettbesöket tills nu då jag blev för kissnödig. Så, här sitter jag nu utan dörr med endast en handduk hängandes över, och sambon är i rummet bredvid. Fast med tv på och hörlurar. Jag är inte dålig i magen. Så det är nog hjärnspöken. Men det känns jobbigt ändå.

Jag ska sova snart. Det är en ny dag imorgon! Nu tar vi nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0