Klarade Ikea med magont!

Hallå, alla.

Det är måndag och jag har haft lite av en jobbig morgon. Men har positiva nyheter också! Kan ta dem sist. :)
Idag vaknade jag med lite magont. Kändes som extrem mensvärk. Gick på toa och gjorde ont i magen. Efter det fortsatte det att göra ont men åt frukost normalt. Det har släppt rätt mycket nu, men nyss ringde hantverkare på dörren för att fixa lite i lägenheten och då gjorde det ont direkt igen. Blir ju nervös för vi har inga dörrar. Kan inte bara springa in på toa. Så jag sitter i vardagsrummet nu och försöker att slappna av. Går rätt bra hittills.

Till det positiva! Igår fick jag också jätteont i magen. Skulle till Ikea med två vänner. Mådde bra hemma, men så fort jag satte mig i bilen började det. Men vet ni? Jag åkte! Och det gick så himla bra! Glömde bort att jag hade ont. Så jag kom hem och kände mig som en vinnare! Och jag ska försöka att hitta tillbaka till den känslan idag också.

Hur mår ni kämpar där ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0