Kontrollbehov

Blä på denna dag. Ont i magen, lite dålig och trög typ. Gör ont. Känns lite som ägglossning/mensvärk. Fast har inte haft såhär på länge tror jag i samband med ägglossning. Igår hade jag en skitdag dessutom och hoppades på att idag skulle kännas bättre. Men jag vill mest gräva ned mig någonstans typ. Vill inte gå till jobbet när jag mår såhär. Men jag måste. Så länge det inte blir värre och jag börjar känna mig ordentligt sjuk så måste jag gå. Men ni vet hur det är. Man känner sig alltid sjuk. Jag förstår inte hur folk gör det här... Har problem med magen men ändå går till jobbet för att de vet att det bara är tillfälligt. Jag är livrädd varje gång och tänker att det kommer att bli värre och att jag inte är hemma och trygg när det händer.

Usch jag vill inte. Jag börjar inte förns om två timmar som tur är. Men just nu känns de två timmarna väldigt korta. Vill ha mer tid på mig att få känna efter. Men det är då det bara kommer att bli värre och jag kommer att ha mer tid på mig att noja över detta. Jag åt dåligt och onyttigt igår också. Det är väl det som spökar kanske. Nej. Jag får sitta här på toa en stund, sen är det bara att rycka upp sig och låta det vara. Det blir som det blir, och jag kan inte kontrollera min kropp hela tiden. Ibland blir det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0