Det overkliga är nära

Jag somnade till slut igår kväll. Och sov bra resten av natten. Vaknade upp nu och mår helt okej. Men det värsta som kan hända har ju hänt. Fick ett mail där de frågade om vi behövde vikarie då en kollega har blivit magsjuk. Och jag jobbade med honom hela kvällen igår. Jag är livrädd just nu. Vill inte gå till jobbet. Vill inte gå någonstans. Förmodligen blev han ju inte sjuk igår kväll på jobbet för han såg ut att må bara bra. Men ändå. Tänk om han på något sätt smittat mig nu och jag blir sjuk? Jag mådde ju som jag gjorde inatt också. Jag tror dock inte de två sakerna har med varandra att göra. Men jag är livrädd nu. Hur ska jag, med en sådan stor fobi våga gå till jobbet nu? Och jag mår ju inte hundra från nattens attack heller. Herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0