Ger mig själv beröm

Klockan är nu 17.46 och jag har jobbat i 4,5 timma. Tre timmar kvar. Jag åkte till jobbet tidigare för att städa. Jag vet hur det låter men det är sant. Jag tog det jag hittade vilket var handsprit och började desinfektera allting. Toalett, handfat, handtag, lampknappar, bord. Allting typ. Började känna mig lugnare i samband med det. Sedan hade vi APT och jag började känna mig orolig med magont. Men jag ignorerade och det gick bra. Det som känns lite jobbigt är att yrseln är tillbaka. När jag satte mig upp i sängen imorse så snurrade allt. Aldrig varit så yr tror jag. Allt snurrade och jag bad typ rakt ut. "Snälla hjälp mig." När jag tyckte att det lagt sig lite så gick jag upp, och började sminka mig direkt bara för att fokusera. Det hjälpte. Jag har känt mig lite yr från och till idag men det har gått bra och glömmer snabbt bort det när jag är uppe i något.

Min kollega messade mig under mötet och berättade att han inte blev sjuk på jobbet igår kväll utan imorse. Han trodde det hade med mat han hade ätit. Det lugnade mig i alla fall. Tankarna går fram och tillbaka.

Nu måste jag klara av resten av veckan bara. Men jag är stolt över mig själv. Stannade inte hemma. Åkte och jobbade. Klapp på axeln.

Kommentarer
Postat av: C

Har läst lite i din blogg, några inlägg. Och det jag verkligen gillar är att du ger dig själv beröm för saker du klarar! Tror aldrig att jag har lyckats med det. Det är väldigt svårt att se att det en klarar, är bra. För det tillhör ju det "normala" enligt normen.
Och bloggen är ju ett perfekt ställe att faktiskt berömma sig själv, att inse att det en har gjort faktiskt spelar roll för en själv.
=)
Tack!

Svar: Hej!

Tack snälla! Jag försöker verkligen att berömma mig själv och komma ihåg att det inte är pest hela tiden. Att bara klappa sig själv på axeln är en jättebra grej. Tack för att du läser!
Dinati

2016-06-22 @ 17:25:27
URL: http://alla-dessa-tankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0