Hela veckan

Halloj!

Ni vet ju att jag blev yr tidigare i veckan. Såhär har det sett ut.

Måndag: Allt som vanligt. Kände mig väldigt hängig bara men det gick över.
Tisdag: Yrsel på jobbet från ingenstans, men helt okej med ångesten.
Onsdag: Första gången på över två veckor som jag fick ångest och började må illa. Jättejobbig känsla och jag kände att jag hade kommit så långt och att det någonstans togs ifrån mig nu. Mådde illa men det la sig. Yr under dagen från och till.
Torsdag: Illamående lite från och till och yrsel, fast mindre.
Fredag: Ledig hela dagen. Kvällsjobb på krogen. Mådde kanon hela dagen men på kvällen innan jag åkte blev jag yr och tung i huvudet igen. Under kvällen på jobbet fick jag en attack (som jag jobbade mig igenom) och flera stunder då jag blev yr, illamående och en ny grej. Började skaka. Vad är det för nytt nu då? Händerna skakade och jag blev låg.
Lördag: Ångest från och till men oj vilken trevlig dag/kväll med min sambo och en vän! Så nöjd!
Söndag (idag): Vaknade med oro. Men det är bättre nu och vi ska till mina föräldrar. Är trött men det ordnar sig.

Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0