Lyckad helg + Yrsel

Minns ni i lördags när min mage krånglade? Har haft lite ont efter det men jag åkte och bowlade och jag jobbade efter också. Kändes fantastiskt att jag inte ställde in något och faktiskt gav det en chans! Det gick jättebra också.

Just nu ligger jag i soffan. Blev precis lite yr. Huvudet började värka. Men förmodligen är det ångest. Jag tror det i alla fall. Vi har en målare här i två dagar. Nu är han inte här, men hela dagen har han fixat, och han fortsätter imorgon. Tror att det stressat mig lite grann också. Att ha någon här. Känner mig instängd i vardagsrummet då han målar i vårt sovrum och vårt extra-rum. Och vi har fullt med grejer nu i vardagsrummet. Känns som att renovera typ och som när vi precis hade flyttat hit. Vi får se hur dagen fortsätter. Usch. Hatar yrsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0