Sockerfri

Halloj!

Jag är så sämst på att uppdatera. Och när jag inte gör det på länge beror det oftast på att jag har mått rätt bra. Positivt! Men kan inte sluta blogga för det. Ni läser ju! Ber om ursäkt för min frånvaro.

Sedan två veckor tillbaka så har jag varit sockerfri. Har inte varit strikt med maten, utan har helt enkelt bara inte ätit godis, kakor och sånt. Sjukt nog så tror jag inte att jag har mått illa en enda gång sedan dess! Är det ett sammanträffande? Eller funkar det verkligen? Är socker en sådan stor bov i dramat? Har ni provat?

Jag är istället sjukt trött hela tiden dock. Trots att solen skiner. Jättekonstigt. Vill aktivera mig men orkar typ inte. Försöker att pyssla med saker men hamnar i soffan igen efter en stund. Har liksom ingen lust eller ork.

I övrigt är jag väldigt nöjd över min välmående just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0