Tillsammans är vi oslagbara!

Är nojig. Är rädd för att kycklingen jag tillagat har stått ute för länge rå och att jag ska bli sjuk. Tinade den i tre timmar i rumstemperatur. Borde inte vara någon fara. Tillagat den bra och ordentligt men mina fobier kickar in. Ändå sitter jag medans jag skriver detta och äter rätten. Och fy vad god den är. Måste tänka om. Förgiftar den mig var det värt! Den var otroligt god! För ett par år sedan hade jag inte ens rört kycklingen. Har gjort enorma framsteg men tar några steg tillbaka igen när vintern kommer med kräksjuka och virus. Då kommer allt tillbaka. Jag är i alla fall glad över min kämparglöd. Ge aldrig upp! Aldrig! Var envisa och gör rätt för er! Ångest finns bara i huvudet och stökar till det. Men vi kan. Vi klarar det. För att vi inte lägger oss ner så lätt. Tillsammans! Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0