Jag är grym :)

Som ni vet tog jag körkortet i torsdags. Idag hämtade jag ut kortet, så nu känns det på riktigt! Under tiden kortet tillverkas får man ett papper med bevis på att man är godkänt. Jag har kört bil varje dag sedan i torsdags. Börjar verkligen trivas ute på motorvägen med musik i högtalarna. Så skönt att sjunga med så högt man bara kan. :) Det här med ångest i bilen har gått bra. Har känt av det någon gång men har gått över sen igen. Har hanterat det riktigt bra! Är stolt över mig själv. Som jag kämpat för detta. Att kämpa och lyckas! Känns som att jag klarar vad som helst nu! Att ta körkort var för mig väldigt svårt. Har svårt för att plugga och kan vara lite trög ibland, haha. Men se på fan. T om jag klarade det! Känns så fruktansvärt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0