Ge mig styrka

Jag känner mig dålig. Jag har varit hos läkarna fram och tillbaka alldeles för många gånger, men de hittar inget fel. Jag blir febrig från ingenstans och slö i kroppen. Ibland kan jag få ont i halsen eller bli stel i nacken. Men det bryter aldrig ut. De är så i 2 dagar sen mår jag bra igen. Och så samma visa ett par veckor senare. Och såhär håller det på... Jag vet inte om ångesten spelar in. Jag tror inte det. Mår så mycket bättre nu. Men detta framkallar garanterat ångest. Jag har två stressiga dagar framför mig. Jag måste bita ihop. Men hur ska jag orka? Era stärkande ord skulle verkligen behövas nu...


Kommentarer
Postat av: jennifer

styrkekramar!
panikångest är sjukt jobbbigt, kämpar själv med det. jag har dock inte längre problem att åka tåg osv, men däremot har jag svårt att planera för jag får så mycket förhandsångest... kram!

2012-09-26 @ 21:32:28
URL: http://jennifers.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0