Ångestfaktor

Ännu en ångestfaktor som borde ha triggat mig rejält men än så länge är det under kontroll. Vi åt pizza till lunch och mamma ropade på mig nu efter 3 timmar att hon hade kramper i magen. Hon frågade vad hon kunde göra. Gav henne en Samarin om det var så att magen hade svårt att smälta maten. Mycket riktigt var det så och hon gick och kräktes. Mådde bättre efter det. Förmodligen kunde inte magen smälta allt fett och onyttigt ifrån pizzan. Efteråt gick jag in för att hämta en Alvedon till mig själv. Tänk att jag gick in efter att någon hade kräkts där. Rädslan för sjukdomar finns där, men inte som det kunde varit. Klapp på axeln! Hoppas på att mamma blir bättre självklart. Det är lätt att bli lite självisk med ångest... Det är ju faktiskt mamma och inte jag som nyss kräktes. Jag hoppas självklart att hon kryar på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0