Framåt

Hade en klump i halsen för några timmar sedan. Lite som en rap som inte vill komma upp. Somnade om i någon timma. Drömde konstigt och vaknade med ångest. Nu har jag precis ätit och mår illa. Försöker att intala mig själv att det bara är ångest, inget annat. Sitter också kvar i soffan bland folk och går inte in på mitt rum, trots att magen gör ont och låter konstigt. Min säng blir min fristad när jag har ångest. Där är det ok att ligga och vänta ut ångesten, och jag har en papperskorg bredvid mig om jag ska kräkas. Ju tidigare jag tar tag i detta på nytt och börjar bekämpa det igen, desto snabbare kommer jag också att må bättre igen. Så jag sitter kvar här i soffan och mår illa helt enkelt.

2 steps forward, and 1 step back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0