Hittar min inre styrka

Jobbig dag igår. Hände saker som gjorde mig så ledsen. Och ångesten kom direkt. Det är skillnad på "ledsen" ångest och "orolig" ångest. Den oroliga ångesten är hetsig. Vill få dig att fly. Den ledsna ångesten är lugn men intensiv. Den gör dig nästintill deprimerad och drar ner på din energi. Jag mår illa vilken ångest jag än har. Men när jag är ledsen och har ångest ligger det i djupt och jag känner tydligt att det är för att jag är ledsen. Jag grät igår. Inte länge men jag grät. Det gjorde ont i mig. I mitt bröst. Jag trodde att jag skulle förlora någon jag älskar över allt på denna jord. Saker och ting är bättre nu men är fortfarande orolig. Förlorar jag den här personen går jag under. Jag kommer att bli deprimerad på nytt och definitivt bli mer ångestfylld. Jag hoppas att jag slipper. Får ångest bara att att tänka tanken. Förväntansångest. Ge mig styrka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0