Nära till tårar

Mår illa. Är orkeslös. T om lukter har blivit starkare. Jag såg en video för inte så länge sen om en tjej som gick igenom samma sak under attacker. Hennes luktsinne blev starkare och hon mådde jätteilla. Det händer mig nu. Jag har lagt mig i sängen och tänkte försöka vila bort det. Men jag hatar att lägga mig med ångest. Jag är rädd för att det inte försvinner under tiden jag sover och jag vaknar med illamående. Nu har alla möjliga tankar slagit mig. Magsjuk, matförgiftad, t om graviditet. Det är löjligt. Blir så ledsen och arg. Varför kan jag inte hantera det som andra människor? "Jag mår illa. Ok. Obehagligt." Inget mer med det. De tar det som det kommer, men jag får totalpanik och vet inte vart jag ska ta vägen. Känns som att jag ska kräkas när som helst. Jag vill inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0