Inte hela världen

Dagen har gått över förväntan. Åkte hemifrån 11.30. Åkte till läkaren, tog prover, sänkan är på 17 nu förresten så det hår ner, men himla sakta. Tagit över en månad från 28 till 17. Sen åkte jag till ÖB, köpte tavlor och åkte hem till mamma och pappa och skrev ut bilder till tavlorna. Efter det åkte jag vidare till In och Finn, Rusta och till sist Ica Maxi. Efter det åkte jag jag och köpte målarfärg. Var inte hemma förns 16.00. Så jag var ute i 4,5 h. När jag kom hem åt jag lunch och fixade med mina nya växter och spikade upp tavlorna.

Som ni ser har jag fått massor gjort. Men nu för en stund sedan så började jag må illa. Sånt där irriterande illamående som brukar gå över. Och nyss började magen bubbla och jag var tvungen att gå på toa. Sitter nu och är orolig. Inte alls kul. Men jag antar att jag stressade upp mig lite grann eller så. Hatar bara denna känsla. Man känner sig liksom sjuk. Men nej. Varför skulle jag bli dålig igen nu? Det måste vara tillfälligt. Måste kämpa vidare. Är glad över att min dag gått så bra tills nu ändå. Ett litet bakslag behöver inte betyda hela världen. Men vi skriver en skala ändå.

Ångest: 8/10
Magont: 4/10
Illamående: 7/10
Känns tungt i mage/rygg, mår illa, fryser lite och känner mig lite hängig.

23.10 (ca 5 timmar senare.)

Ångest: 1/10
Magont: 0/10
Illamående 0/10

Det gick över rätt så fort. På ett par timmar kände jag inget längre. Ännu ett bevis på ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0