Tunnelbanor

Jag önskar att jag slapp det här. Bara för ikväll. Mina vänner ska ut. En av mina närmsta vänner sitter nu på en krog vid Fridhemsplan. När han hörde av sig blev jag glad. Vill komma ut. När jag fick reda på att man måste ta tunnelbana dit, stannade jag upp. Tunnelbana? Det är jag inte redo för. Håller precis på att lära mig att åka tåg bland andra människor. Hur ska jag åka tunnelbana? Allt känns äckligt. Drickan jag dricker, maten jag äter... Jag känner för att kräkas. Vill inte mer. Man kan väl gå till Fridhemsplan från Karlberg? Då behöver jag bara ta pendeltåg. Säkerhetsbeteende. Nu är frågan om jag tänker låta min panikångest vinna över mig ikväll. Jag har inte bestämt mig än...

Kommentarer
Postat av: moa

Jag hoppas det gick bra för dig! Kramar!

2011-08-26 @ 22:48:33
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0