Ännu en ångestfylld kväll

Av olika anledningar har jag trott att jag varit magsjuk idag. Och anledningen är för att jag inte riktigt är van vid symptomen jag haft. Jag mår bättre nu än tidigare idag men alldeles nyss trodde jag att jag skulle kräkas. Gick till badrummet. Men istället för att få panik och sätta mig på toalettgolvet och vänta på det, tog jag istället min tid och tvättade bort sminket, tog av mig mina smycket och så vidare. Nu är jag tillbaka i sängen med en klump i halsen. Men jag har bevisat för mig själv än en gång att jag klarar det här. Det här med att jag har problem med magen kan vara vad som helst. T om en sådan enkel sak som mensvärk. Den kan vara på väg. Jag måste lära mig att bara slappna av. Låta saker och ting vara som de är. Nyårslöfte kanske?

Ha ett underbart nytt år, allihopa! Detta är vårt år! Dags att ge vår ångest en rak höger. Heja oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0