En ny styrka!

Jag känner en ny styrka. Sedan jag skrev sist så har jag träffat personen jag skrev om i inlägget, jag har varit ute, jag åkte t om pendeltåg OCH tunnelbana! Inte bara det, jag stannade på krogen där det var fullt av människor. Åkte tunnelbana och tåg tillbaka och istället för att åka hem av utmattning då ångesten tär på en, så åkte jag vidare till nästa ställe. Jag missade sista tåget med flit, och frågade en vän om skjuts hem med bil. Bil för mig kan bli jobbigt för att jag känner mig instängd. Att åka på motorväg är extra jobbigt för att man inte bara kan sakta ner och bli utsläppt. Men jag gjorde det. UTAN panikångest! Jag mådde illa någon gång ibland men lät det stanna där utan att noja upp mig.

Jag är fortfarande rädd för att bli magsjuk och det är något jag måste ta tag i men just nu känner jag bara att jag plötsligt vågar! Jag vet inte var den här nya kraften kommer ifrån! Men jag planerar på att försöka hålla fast vid den. Hur mår ni? :)

Kommentarer
Postat av: MsEvolyn

Vad roligt för dig att det går bättre :)

Jag går in och kollar din blogg lite då och då, alltid kul att läsa när det är positivt :)



Jag känner igen de där med att man får en plötslig kraft och vågar! För mig händer det när jag gör något riktigt roligt, då klarar jag allt känns det som.



Ha det så bra!

2011-12-05 @ 01:15:50
URL: http://friskochgalen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0