Den värsta årstiden för min fobi

Jag läste precis om en vän som blivit sjuk i vinterkräksjukan. Bara ordet gör mig illamående och ångestfylld. Det är inte en person jag träffar ofta men han är en av dem som känts "safe" för att han alltid verkar haft bra immunförsvar. Han har aldrig pratat om att ha varit magsjuk eller så. Så min teori om att vissa människor bara inte blir magsjuka sprack. Inkluderat att jag skulle kunna vara en av dem. Så idag vill jag inte gå upp ur sängen. Jag vill inte äta, inte åka på mina ärenden, ingenting. Men samtidigt vet jag att jag kommer att må bättre om några timmar då jag glömt bort det lite grann. Och så tänker jag på dem som inte har denna fobi. Hur tusan klarar de av vardagen? Hur gör dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0