Träning + ångest

Jag har börjat gymma. Vilket känns jobbigt stundtals för att jag är rädd för att bli yr eller börja må illa. För mig är det ju bara jobbigt att vara riktigt trött. Jag tror då att jag håller på att bli sjuk. Blir jag sjuk så kanske jag blir yr och orkeslös, och då kanske jag kräks. Mitt tankesätt, och jag jobbar på att bli av med dessa tankar. Det gick i alla fall bra idag och jag körde slut på mig själv. Hade ångest under hela träningspasset och även nu när jag kommit hem. Men fasen, det är värt det. Man mår så mycket bättre i längden när man tränar! :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag gymmar också, när jag har mina sämre perioder är det helt skitjobbigt, men det har blivit ett ställe där jag liksom kan släppa ut allting o komma hem lite lugnare :)

2012-04-12 @ 20:48:52
URL: http://jennifers.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0