Jag klarade det!

Jag blev nästan besviken igår. Haha. För er som inte läst inlägget innan detta, gör det först innan ni läser detta. Jag tog medicinen och självklart hände inget. Mådde varken illa eller fick ont i magen. Den hjälpte heller inte min hosta nästan alls. All den ångesten och oroligheten för något som ändå inte fungerade. Irriterande men känns också bra att det faktiskt inte var någon fara.

Nu ska jag snart till vårdcentralen på akuttid. Ska kolla vad det är för fel på halsen och lungorna. Förhoppningsvis bara en rejäl förkylning. Sjukhus allmänt är lite jobbiga. Många sjuka människor och så vidare men det måste göras och jag får se det som en ångestövning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0