Med lite hopp och tro

Jag har ställts för lite svåra karriärval nu. Jag har tagit det relativt bra. Förutom några timmars av gråtande. Har känt att jag varit på väg att börja hyperventilera mitt i gråtattackerna men har lyckats lugna ner mig rätt bra. Allt är väldigt tufft nu. Men det känns som att allt det här är meningen. Ja, jag kommer att behöva lägga ut mycket pengar nu. Och jag kommer att behöva att jobba arslet av mig för att nå dit jag vill. Men det ska gå. Det här skulle ju bli mitt år! Allt går med lite hopp och tro.

Kommentarer
Postat av: liten

Hej!



Jag hittade precis din blogg och ville säga hej. Jag har precis själv startat en egen anonnym blogg i terapeutiskt syfte för att arbeta med mig själv, min ångest, min bakgrund, min kroppsuppfattning och mina drogproblem.



Jag undrar om det är okej att jag länkar till din blogg ifrån min?



Ta hand om dig!



<3

2012-01-23 @ 02:44:33
URL: http://borderline.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0