Har du berömt dig själv idag?

Jag har fått mail av er. Det gör mig glad! Glad över att ni läser om mitt liv, och delar med er av era. Det känns som att jag kommer er närmre och man känner sig inte lika ensam. Idag har jag mått väldigt dåligt. Händer mycket nu. Relationer, karriärval, familj, och det är lite för mycket för mig att hantera. Så idag har ett gammalt symptom gjort sig påmint. Klumpen i halsen. Jag har inte kunnat äta ordentligt för att jag inte haft matlust, och jag har bara legat i sängen. Visserligen är jag sjuk just nu också, därav att jag legat i sängen hela dagen. Men tvivlar inte på att jag ändå gjort det pga ångesten. Och som jag nämnt tidigare så är det lätt att ångesten blir värre när man är trött eller sjuk.

Fortsätt att maila mig! Jag vill lära känna er. Och ibland känns allt lite lättare när man har någon att prata med. Ni hjälper mig jättemycket! Och ni har väl inte glömt att ge er själva en klapp på axeln för att ni är helt grymma och duktiga som kämpar på varje dag? Gör det till en vana! :)


Kommentarer
Postat av: a

Gav mig själv en klapp på axeln och unnade mig ett leende efter att ha läst din blogg. Tack :)

2012-03-24 @ 02:15:39
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0