Citodon + ångest?

Igår övertalade min kille mig om att jag ska våga ta citodon när jag har ont. Jag fick de utskrivna av en anledning sa han. Jag vågade inte först men sen bröt han en tablett i mitten och sa "vi tar halva var." Det var det finaste någon gjort för mig tror jag. Så jag tog en halv tablett igår kväll och sov som ett barn. Idag vaknade jag upp helt ok men nu några timmar senare kände jag en väldigt påtaglig yrsel i kroppen. Jag tog ju bara en halv runt kl 23 igår så jag kan inte riktigt koppla till att jag reagerar nu såhär i efterhand? Är det någon av er som har erfarenhet. Jag tänkte ge upp men åkte ändå till nästa centrum. Där satte jag mig ner en stund och när jag reste mig igen sa kroppen nej. Så nu tänker jag åka hem. Det värsta är nog att jag kör bil. Obehagligt att köra yr. Men konstigt nog så känns bilen väldigt tryggt nu. I alla fall jämfört med ett stort centrum. Jag tog mig ändå hit. Det är en seger bara det. Nu ska jag bara orka jobba i eftermiddag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0