Feg...

Ångest. Jag har börjat jobba för föräldrarna som åker utomlands i en månad. I en månads tid ska jag städa åt dem. Städa vad? Dagis... Där barn kräks hela tiden, blir magsjuka... Och jag städar toaletterna. Panik. I dagarna har jag varit extremt trött också för att jag inte är van, vilket resulterar till lättare att få ångest. Som nu. Tänk om jag tagit i en toalett där ett barn varit dåligt? Känner mig yr och illamående. Förmodligen för att jag är så trött, och illamåendet är en följd av ångest. Så jag får för mig en massa saker nu. Vill inte. Vill ge upp och aldrig ta mig ut igen. Ligga i min säng där det är tryggt. Orkar inte... Detta hindrar mig ifrån så mycket. Varför går det inte över? Min pojkvän blir också frustrerad då han är mer aktiv än jag är just nu. Förståeligt. Känner mig gammal. Och feg. Så jävla feg...


Kommentarer
Postat av: Naomi

Jag har också haft stora problem med ångest och panikattacker. Hur som helst så hejar jag på dig. Du är stark! Just nu mår jag faktiskt bra trots att jag ibland får återfall. Heja, heja heja!

Svar: Hej, Naomi!Tack så mycket för dina fina ord. Jag hejar på dig med! :D
Dinati

2013-07-06 @ 12:00:00
URL: http://www.exil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0