Besvikelse, fortsättningen...

Jag var tillbaka på förskolan på måndag. Jobbade till 16.30. På tisdagen skulle jag jobba till 17.00. Klockan 12.00 orkade jag inte mer. Jag blev sjuk under måndagen men gav mig inte ändå och gjorde mitt bästa även under tisdagen. Men kroppen sa ifrån. Jag pushade på ändå, och då kom även ångesten. Så kl 13.00 fick jag åka hem. Från 12 till 13 kämpade jag in i det sista. Jag är extremt besviken på mig själv. Men jag hade i alla fall rätt om min kropp och hälsa. Jag vet när en förkylning är på gång. Bra att jag lyssnade på mig själv. Vissa sa att det är tillfälligt och att jag inte skulle ge upp, det är pengar, det går över. Och här ligger jag nu i sängen. Sjuk. Men ändå besviken... På mig själv. Självkänslan sjunker...


Kommentarer
Postat av: Troubled dad

Intressant blogg du har...
Krya på dig!

Svar: Tack! Läste i din också och skrev dig ett inlägg som jag hoppas kan hjälpa på vägen. :) Ta hand om er!
Dinati

2014-01-28 @ 22:38:04
URL: http://troubleddad.blogg.se
Postat av: Bibi

Krya! hatar förkyldning haha!

Svar: Verkligen. :) Tack!
Dinati

2014-02-08 @ 12:36:30
URL: http://solus.blogg.se/
Postat av: Britta Arvidsdotter

Hoppas du kryar på dig. Inte roligt att bli förkyld så här på vårkanten och i sportlovstider.

Önskar dig det bästa

Svar: Tack! Nu är jag äntligen frisk igen och hoppas på att slippa fler sjukdomar!

Kram!
Dinati

2014-02-12 @ 23:02:58
URL: http://tillbakstilllivet.devote.se/
Postat av: *

Starkt att du kämpar, och bra att du lyssnade på dig själv. Massa kramar.

Svar: Tack snälla!
Dinati

2014-02-13 @ 23:09:39
URL: http://dygnetsallatimmar.blogg.se
Postat av: Kicki Hollvaster

Jag vill bara dela med mig av att jag har genom en hel del olika sätt att bli kvitt min panikångest. Jag fann vissa verktyg och vissa sätt att tänka och agera som hjälpte mig. Självhjälp var det som löste min situation.
Plus att jag började använda en ekologiskt, naturlig produktserie som jag kunde bli piggare av och sova mkt lugnare, alltså orka kämpa :)
ika gärna på min sida : https://www.facebook.com/winningposition - där kommer jag återspegla och visa att det är så skönt när man segrar över panikattackerna!

Postat av: j

Hälsan är tusen gånger viktigare än pengar. Tycker absolut du gjorde rätt som for hem!
Att du dessutom själv märkte och gjorde ett eget val är super - jätte stolt över dig!!

Svar: Tack så mycket! Av tidigare erfarenhet som ångestperson så har jag åkt hem för minsta lilla tidigare, så har det visat sig att jag var frisk ändå. Men nu har jag börjat förstå min kropp lite mer. Tack och lov åkte jag hem och blev inte värre på jobbet! Tack för alla fina ord! :)
Dinati

2014-02-20 @ 11:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0