Misslyckande

Jag vet att jag inte får se det som det, ett misslyckande. Men kan inte annat än känna så. Jag klarade mig fram tills 12 igår, torsdag. Kom till förskolan klockan 08, vi åt lunch med barnen klockan 11. Och ca 15 minuter efter att jag ätit klart så började magen bubbla och göra ont. Tänkte att jag säkert bara ätit mycket fibrer. Men det blev värre och till slut fick jag springa på toaletten där jag var lös i magen. "Nu är jag magsjuk" tänkte jag. Jag blev hämtad i bil, och fick åka hem och sova och vila. Min mage är orolig och oregelbunden men jag är i alla fall inte magsjuk. Men jag klarade inte mig denna vecka. Och det känns som ett misslyckande. Men får inte tänka så om mig själv. Det sänker mig. Vill bara må bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0