Grekland

Skrivet 31/8-14 kl 17.45

Länge sedan.
Så länge sedan att jag hunnit boka biljett och åkt utomlands. Är här med min pojkvän. 1 år och snart 7 månader har vi varit tillsammans. Och i ca 1 år och 3 månader har han känt till min ångest. Ångesten som fyllt mig nu. Han tar en tupplur. Jag önskar att jag kunde. Har blivit förkyld. Det gör mig svag och då vet ni och jag hur nära inpå ångesten kommer. Mår illa och har en klump i magen samtidigt som näsan bara rinner.

 Vi var och badade igår. Men förkylningen + ångesten gjorde att vi la oss kl 20.00 istället för att gå ut. Han ville ut, det vet jag, men han sa att det var okej eftersom att jag vad hängig. Det förstörde hela kvällen.

Idag var vi också och badade. Var på stranden ca 4 h, sen gjorde sig förkylningen sig påmind. Självklart ska jag bli sjuk på min semester. Som tur är bokade vi två veckor.

Får se när detta kommer upp. Har knappt någon uppkoppling här. Hur mår ni?

Stor kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0