Bara nu

Förbereder oss för utgång. Jag har bara gått på toaletten en gång idag och det var ju inte direkt katastrof-löst så jag är ju på bättringsvägen. Men jag är fortfarande otroligt nervös inför kvällen. Tänk om det bara kommer ute bland folk? Det är fullt på gatorna pga något firande. Sitter nu på toa och väntar. Ifall jag skulle behöva. Men det kommer ingenting. Så jag borde ju vara glad. Min mage mår ändå rätt bra. Förutom lite smärta när jag äter. Men den är ju inte återställd än så det är normalt.

Det är detta jag gör fel. Jag tänker. Alldeles för mycket. Katastrof-tänkande lider jag av. Istället för att njuta av min semester dyker det massor av "tänk om" upp. Tänk inte om. Lev nu. Varför kan jag inte bara leva nu?

Jag tänker resa mig upp och gå ut nu. Inget tänk om. Bara nu. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0