Bättre dagar

Stolt ögonblick. Vaknade i morse, ont i magen. Gick på toa, inte normalt men bättre. Tog min tablett, åt frukost, väntade en timma, inget mer toalettbesök. Så vi gick ner till stranden och sen åt vi lunch hos mina farföräldrar. Får inte i mig mycket innan magen värker lite igen och jag får vila i soffan, men går också över fort. Så jag är glad över att jag vågade mig ner trots att jag kände mig otroligt svag. Börjar bli bättre äntligen. Har köpt nya tabletter på Apoteket också som jag ska ta någon vecka som en kur. Det ska bli bra detta.

Haft mycket upp och ner under dessa dagar. Mycket positivt tänkande men också negativt. Det har inte varit lätt men haft mycket stöd av pojkvännen och familj. Extremt tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0