Bra dag?

Kl: 08.47

Idag känner jag mig rätt så positiv. Vaknade upp och gjorde lite ont i magen. Försökte ignorera men valde att gå ändå. Tror att det är bättre idag. Det är inte normalt på toa men inte jättelöst. Och så är det sjukt trögt. Alltså inget akut så att säga utan det tar din tid. Och det börjar likna min gamla rutiner. Lite jobbigt såklart att det hör lite ont, men lever med det.

Igår kväll var jag ju ute. Killarna fiskade och jag tittade på. Sedan åt de mar och jag kan ju inte äta skräp så fick göra sällskap och vänta tills jag kom hem till mina mackor. Mackor och ris. Det jag levt på den senaste tiden. Men huvudsaken är i alla fall att jag gick ut och hade kul och inte satt instängd en kväll till. Det var verkligen trevligt.

Vi får se hur resten av dagen fortsätter. Jag hoppas att det har vänt nu och att jag kan slappna av de sista två dagarna nu.

11.02

Nu har jag ätit frukost, låtit det smälta lite och känner mig helt okej i magen. Stabil nog för att bada känns den. Har lite spänningar i den men behöver liksom inte gå på toa mycket mer, pyttelite bara. Så jag tror att det är gaser mest. Jag är iallafall helt inställd på att njuta av sol och bad idag! Sen hem och börja städa upp lite i hela huset och kanske småpacka lite. Om 2 dagar flyger vi igen. Skönt, med tanke på vad jag fått stå ut med här, tråkigt för att man äntligen börjar må bra nu, två dagar innan hemfärd. Måste ha en plan för nästa år. Varför blir jag alltid dålig i magen de senaste tre åren? Bara de senaste tre åren. Annars har det inte varit några som helst problem! Och under dessa tre år har min mage inte varit som värst heller. Det är konstigt. Men jag får inte tänka på det nu. Måste njuta. På med badkläderna!

Kl: 20.28

Haft en jättebra dag. Men nu kan jag istället inte gå på toa! Haha. Så jag fick såklart ångest över det istället. Vill gå ut men orolig. Typiskt. Men jag får inte backa och bli rädd för det. Leva lite var det ju! Hoppas ni har en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0