Dålig mat

Hittills har jag mått väldigt bra här i Grekland. Bättre än förväntat. Men nu har ångesten smugit sig på då och då. I förrgår åt vi fisk på restaurang. Ni som följt mig vet att både jag och killen blev sjuka av denna fisk då den inte var färsk utan gammal förra året. Men vi åt. Han vågar allt han. Jag är feg. Så fick ont i magen efter och så vidare men jag utmanande mig själv. Det är det viktigaste. Och jag blev inte sjuk. Riktigt gott var det också. Men som ni förstår fick jag flash backs. Men är glad över att jag gav det en chans.

Har efter det haft lite jobbigt ibland med ångest och illamående men det har stannat där. Så än så länge har jag mått väldigt bra och hoppas på att det förblir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0