För bra för att vara sant

Ikväll är en tuff kväll. Vi äter mest snabbmat och jag som har magkatarr vill inte få problem här. Har inte heller fått det. Men som vanligt blir jag rädd och ser saker i förväg. Så nu hat jag ont i magen, känner att jag behöver gå på toa och är orolig. Vi sitter ute på stället vi ätit på. Orkar inte ha det såhär på min semester. Det gick så bra de första dagarna. För bra för att vara sant tänkte jag, och mycket riktigt. Nu börjar det. Och jag börjar redan oroa mig över resan hemåt om 8 dagar.

Kan man inte bara få gräva ner sig i sanden någonstans? Riktigt ledsen...

Kommentarer
Postat av: E-K:värld/Leva-Kerstin

Hej på dig!
Det är inte lätt, inte. Jag får också ångest men oftast inte panikångest. Det finns ju "verktyg" att prova. Det är faktiskt en del som fungerat för mig men en del måste göras i förebyggande. Kanske ska jag göra några inlägg på min blogg om det någon gång. Du gav mig ide´n.
Du ska se att du klarar detta också.
Kramar om

Svar: Hej!

Ja gör det och länka så får jag kika! Kul att du läser min blogg. :)
Dinati

2015-08-21 @ 20:01:02
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0