Tappert försök...

Det gick sådär... Hemma igen. En timma klarade jag. Det var proppfullt. Fick ont i magen och fick gå åt sidan en stund. Samlade mod och försökte igen men det gick bara inte. Fick bli hemåt, och killen och jag blev lite ovänner påväg hem också. Magen började hugga ordentligt så gick på toa. Det är ungefär som i morse. Inte normalt men inte katastrof heller. Nu är den mer trög på att komma igång.

Jag har ju sedan tidigare IBS och magkatarr. Läste på lite om IBS idag igen och symptomen stämmer. Stress och oro triggar, vilket blev ett bevis ikväll. Och jag är orolig allmänt. Så jag gjorde ett tappert försök. Och magontet har lagt sig nu efter tömning av tarmen. Men sitter kvar då jag inte känner mig klar. Också ett symptom av IBS.

Ber om ursäkt för så många inlägg. Men här finns inte mycket att göra förutom att bada och gå ut och så vidare, så man tänker och känner mycket i samband med att man slappnar av. Magen är i alla fall bättre, men ikväll blev den uppstressad och uppenbarligen triggar det igång något. Hoppas på att det lugnar ner sig nu. Ny dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0