Värre igen

Kl: 12.04

Idag är det värre. Och jag tror att jag medicinerar fel. Trodde influensa men jag vet inte, magkänslan säger inte maginfluensa. Är tillbaka på att tro att det är IBS. När jag lägger mig ner känns det lite bättre. Men det hugger i magen och går lite oftare på toa men det kommer lite bara. Mådde otroligt illa också men känner sån där illamående-hunger. Så jag äter kex då och det blir bättre.

Är så orolig över hemfärden. Vägrar må såhär på 40 minuters resa i bil till flygplatsen och sen 3 timmars flyg på det. Vill hem men samtidigt inte med andra ord. Låt mig bara vakna ur denna mardröm. Sådan otur. Varje semester...

14.20

Nu mår jag rätt bra. Ingen mer toa, ätit lite grann, och endast lite magont men pyttelite. Vi får se. Vill inte hoppas på för mycket.

16.24

Jag har legat i soffan, suttit på altanen och tittat på när de spelar spel där uppe. Och jag har knappt känt av något. Lite ont i magen nu när jag ligger ner konstigt nog. Men annars typ ingenting. Vänder det nu, tro? Oh happy day i så fall!

Kl: 22.58

Jag har inte varit dålig mer. Och magen har känts väldigt lite. Gick till och med ut ikväll! Just nu mår jag toppen. Snälla håll i dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0