Ibs?

Idag vill jag krypa ner i sängen igen och gömma mig. Sen i lördags så har min mage varit lite knasig. Det har känts som att jag haft mensvärk, men jag har varken mens eller ägglossning nu. Det trycker bak i ryggen och hela nederdelen av magen värker. Har ändå gjort saker, och igår kände jag inget alls och trodde att det var borta. Men när jag vaknade nu för en kvart sedan var det lite akut. Gjorde riktigt ont. Så gick på toa och är inte oroligt lös. Det är lösare men egentligen inget onormalt. Men onormalt för mig. Den värsta smärtan försvann när jag tömde tarmen, men ryggen gör fortfarande ont.

Fick sådan ångest ett tag. Tänker bara på magsjukan som går runt. Att jag inte vill bli drabbad. Usch fyfan. Men det känns väl bättre nu förutom ryggen så är väl IBS antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0