Kaotiskt huvud

Killen är på jobbet och jag börjar sent idag, så jag håller på att laga mat och har fått i mig en macka. Magen beter sig konstigt men det gör den väl alltid... Lite lös men inte extremt och gör lite ont. Men såhär har jag haft det tidigare och måste acceptera och förstå det. Det är som alla andra gånger och behöver inte vara sjukdom. Allt detta blir ju pga ångest då pojkvännen har ont i magen. Men han är ju inte lös. Tvärtom kan han inte gå. Måste skärpa mig och se framåt. Men hur gör man det mitt i ett kaos som pågår i huvudet?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur går de för dig? Hamnade på din blogg om av slump, (eller slump och slump, jag har också emetofobi). Tycker om att läsa dina inlägg, du verkar vara så stark trots allt och kämpa mycket <3 blir inspirerad :)

Svar: Hej!
Tack för att du läser. Just nu i stunden har jag det jobbigt. Har ont i magen och har varit hängig idag så alla möjliga tankar snurrar runt i huvudet. Men jag försöker att vara stark. Hur är det med din fobi?
Kram!
Dinati

2016-01-02 @ 20:17:22
Postat av: Sofia

Åh, ja de kan jag tänka mig. Försök att tänka att magen gör ont när man oroar sig, och att man faktiskt blir hängig av att konstant grubbla!
De är lite jobbigt här med, har haft en jobbig julledighet då jag fått utsätta mig för mycket.. Men de börjar förhoppningsvis gå åt rätt håll. Kram <3

Svar: Ja precis. Försöker ha det tankesättet och jag vet ju att jag konstant är trött av en anledning. Det är ju för att jag tänker och oroar mig hela tiden.

Usch. Vad var det som var extra jobbigt under julen? Stor kram!
Dinati

2016-01-04 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0