Vad håller du på med?

Hej!

Vad länge sedan det var jag skrev. Min pojkvän är äntligen hemma! Han kom i fredags. Tyvärr åker han igen imorgon onsdag igen men han kommer hem fredag. Så det går fort!

Igår kväll lagade jag kyckling-gryta. Steker alltid extra länge pga min noja. Hellre lite torrt än rött. ;) Hur som helst så åt jag och ett tag efter gjorde det himla ont i magen. Men jag kunde inte gå på toa. Det försvann efter någon timma. Idag åt jag samma rester och är lat, så det blir matlåda till jobbet ikväll med. Haha. Men nu fick jag ont igen. Denna gång kunde jag gå på toa, och jag vet innerst inne att det är ångest. Och utmanar mig själv rätt bra nu som åt samma till lunch och senare till middag också.

Jag får aldrig glömma att utmana mig själv. Glömmer jag det går jag tillbaka igen. Försöker bara förstå detta magont. Varför? Blev ju inte sjuk igår. Vad håller du på med, ångest?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0