Stund av stolthet

Firade 2 år ikväll med pojkvännen. Jag är otroligt stolt. Varför? För att från klockan 06.00 i morse till nu, kl 22.29, har jag utmanat mig själv. Varenda sekund. Jag gick upp 06, åt min frukost och klockan 07 satt jag i bilen. Klockan 08 började jag på mitt pass på förskolan där jag vikarierar ibland. Jag torkade t om barnen efter toalettbesök mitt under mellanmålet. Med handskar förstås, men just att jag kunde äta efteråt utan större ångest att vara rädd för att bli magsjuk.

Klockan 16.00 slutade jag. Jag åkte hem där jag mötte upp min pojkvän. Jag gjorde mig i ordning och vi åkte in till stan. Bara det är ett jobbigt moment. För långt hemifrån. Väl framme på restaurangen väntade 3-rätters. Med vad som förrätt? Skaldjur. Jag som inte äter skaldjur för att inte råka bli magsjuk. Men jag åt. Otroligt.

Tågresan hem kändes lite jobbig men jag gjorde det. Vilken fantastisk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0