Som en bakterie

Precis som en bakterie eller ett virus, trivs min ångest väldigt bra i vissa lägen. Nu har jag t ex både ont i magen och halsen. Plus att jag sovit lite mindre än vad jag behöver för att hantera min ångest så det blir dubbelt så jobbigt. Med bra sömn brukar det vara hanterbart.

Idag har jag läkarbesök hos ortopeden. Jag ska göra nya inlägg till fötterna borta i Danderyd. Också lite av en stress. Har kört till Danderyds Sjukhus förut men detta ligger inte exakt där så är nervös för det med. Avskyr att köra på ställen jag inte känner till. 

Så, min dag idag är tuff... Som tur är har jag ingen kund eller så senare. Raka vägen hem sen och kurera. Typiskt att bli förkyld också. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0