6 dagar senare..,

Då var det måndag igen, och jag överlevde även denna stängning på helgjobbet. I lördags vad det så otroligt hektiskt att jag inte visste hur jag skulle klarar det ensam. Men det gjorde jag! Stängningen gick okej. Ingen panik i alla fall. Gårdagens stängning gick också bra. Och igår hade jag mindre kunder, vilket var tråkigare, men samtidigt skönare. Allt har sina för- och nackdelar. Jag har däremot fortfarande lite ångest över att två män kom in och betedde sig underligt. Jag var tvungen att ringa vakten, som på sitt håll fick ringa polisen. Polisen kom aldrig, och männen försvann efter ett tag.

När detta hände fick jag bevisat för mig att min magkänsla fungerar galant, och att jag aldrig ska tvivla på den. Så fort de kom in så kände jag obehag och att något var fel. Det visade sig precis efter, att de hade gått in i guldbutiken bredvid och betett sig lika konstigt, och butiksbiträdet hade även hon ringt på vakten.

Förutom att jag är lite orolig från igår så mår jag bra! Jag har jobbat 6 dagar i sträck, och har nu en ledig dag från båda jobben. Däremot måste jag ta tag i redigering från tidigare fotojobb, så egentligen blir jag inte så ledig kom jag på...

Tänk att lilla jag som inte jobbade pga rädslor och fobier, har jobbat 6 dagar i sträck på två olika jobb, och gjort det med bravur? Tänk att det faktiskt hjälpte att jobba? Är så glad över det.

Nu ska bilen in på service, sen ska jag äta frukost, vila en stund och fortsätta jobba. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0