Långsiktigt vs nu

Tänkte precis på en grej. Är lite osäker på en maträtt. Den gjordes i fredags. Åt senast igår och den går att äta idag. Men, den har blivit uppvärmd en gång vid tillagning, och en gång till vid servering. Och så en tredje gång när jag ätit. Kan man äta idag? Så tänkte jag att "nä, nu utmanar du dig själv." Men jag njuter aldrig av maten när jag utmanar mig själv. Jag är ju bara orolig under hela processen och väntar på vad som ska hända. Hur finner man balans? Långsiktigt hjälper det ju mig men just nu, ikväll? Får se vad jag gör..,

Kommentarer
Postat av: Therése

Hur går det för dig, har din pojkvän kommit hem än? Hoppas att du har det bra. Kram!

Svar: Hej!

Det går rätt bra men upp och ner. Vissa dagar känner jag knappt något, och andra mår jag sämre. Men i överlag helt okej! Han är hemma! Kom hem i fredags. Men han måste åka imorgon igen. Dock bara två nätter tack och lov! Så det klarar jag nog. :) Hur mår du? Kram!
Dinati

2015-12-07 @ 06:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0