Försöker igen

Inatt har varit jobbigt. Har vaknat då och då av att magen gjort ont och gör ont än idag. Men jag har inte sprungit på toa och varit dålig, så förmodligen så ligger nervositeten kvar. Kan den göra det så länge? Jag känner mig så dum. Frågade min pojkvän om han har jobbat med magont. "Ja, många gånger." Och jag blev så förvånad över att folk gör det, eftersom att jag stannar hemma och gräver ner mig när jag får magont. Speciellt om det håller sig såhär länge. Sen sa jag; "Jag vill gå till jobbet, som normala människor." Jag tänkte ju mig bara inte för när jag sa så. Men jag ska absolut inte se mig själv som onormal för att jag har ångest.

Jag har bestämt mig för att jobba i alla fall och hålla mig lugn denna gång. Bevisa för mig själv att det går att göra lugnt och fint utan att få panik. Gör om gör rätt. Jag hoppas bara att magen inte reagerar dumt. Så himla rädd för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0