Hemsk arbetsdag

Jag är hemma igen. Men vilken hemsk dag. Åkte till detta nya jobb då. Börjar jobba och när min kollega har en kvart kvar på sitt pass så börjar magen göra ont. Går på toa. Kommer lite. Fortsätter göra ont. Går igen, och är lös. Sitter där i säkert 20 minuter. Och förklarar sen för kollegan att jag förmodligen är så nervös att jag blivit såhär dålig. Tack och lov är hon otroligt förstående. Hon jobbar över i två timmar för min skull. Sen går hon, allt går bra för mig med kunder osv. Sen kommer stängningen, och jag får sån otroligt panik. Jag börjar skaka medans jag gör mina uppgifter, saker faller ner, jag vill bara gråta, och allt går åt helvete. Jag gjorde så himla mycket fel. Men allt är inlåst och i säkert förvar. Men vilket hemskt jobbpass. Släppte ut alla känslor i bilen och bara grät. Grät hemma också när jag berättade för mina föräldrar. Nu är jag helt slut. Känns som att jag sprungit ett marathon.

Det värsta är att det är samma visa imorgon... Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0