Krogen & Magont

Jag har gjort en vlogg ifrån min utgång i lördags. Kvällen började otroligt nervöst hemma. Hade bestämt mig för att gå ut på ett glas för en gångs skull. Drack ett halvt glas vin som tog mig 2 timmar att dricka kändes det som. Med en massa sprite i så att det skulle bli mildare. Jag fick ont i magen direkt. Sen kom det och gick under kvällen. Till slut gick jag ut och jag drack två cider. Det är lagom för mig men magonten gjorde sig påmind då och då. Jag hade kul i alla fall och det var trevligt!

När jag kom hem så fick jag väldigt ont i magen, kändes som magkatarr. Och jag somnade inte på i alla fall någon timma efter att jag kom hem. Jag låg och försökte slappna av. Till slut somnade jag och sov gott.
 
En lite bonus i detta inlägg är att jag åkte iväg på den där marknaden igår. Fick inte mer problem med magen och hade det jätteroligt. Men den största bonusen är att jag vågade smaka på en blåmussla igår kväll. Resten av familjen åt och jag vägrade först då jag är så rädd för att bli sjuk av skaldjur, speciell musslor. Men jag vågade! Tyckte inte att det var gott, men jag vågade verkligen och är stolt över mig själv!
 
Här kommer videon. Lite mer liv denna gång då ni får följa med mig ut. :)
Kram!
 
Trackback
RSS 2.0