Noja

Är ju förkyld. Eller nä, har ont i halsen som fan men inga andra symptom. Pojkvännen och jag skulle åka och handla lite. Fick ont i magen. Försökte gå på toa men utan resultat. Nu försökte jag för tredje gången och det kom lite löst. Inte extremt men tillräckligt för att förstå att magen har lite problem just nu. Så han får gå upp till affären själv. Jag känner mig så dålig. Det är inte första gången jag blir lite dålig i magen men det slutar ju oftast där. Jag tror ju alltid det värsta. Att jag ska få akut diarré ute. Så jag stänger in mig. För här hemma känns det tryggare att vara. Så himla tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Therése

Man blir ju oftast lite extra skör när man är "riktigt" sjuk, typ förkyld eller så. Det är okej att stanna hemma ibland och inte orka ta den där fighten med sig själv. Vi är bara människor =)

Svar: Jo så är det verkligen. Men känns som att jag bara ger upp så ofta genom att stanna hemma. :(
Dinati

2015-09-29 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0